Resemnare contracte salubritate 2023 – Câmpina

Ca urmare a intrării în vigoare începând cu 01.01.2023 la nivelul Municipiului Câmpina, a prevederilor contractului 888A/05.06.2018, încheiat cu Asociația de Dezvoltare Intercomunitară “Parteneriatul  pentru Managementul Deșeurilor” Prahova (în continuare ADI Prahova), în perioada DECEMBRIE 2022- IANUARIE 2023, se va proceda la reînnoirea tuturor „contractelor de prestare servicii de salubrizare” pentru persoane fizice/ persoane juridice/ asociații.

          Activitatea se va desfășura prin intermediul reprezentanților împuterniciți ai operatorului Floricon Salub SRL, prin corespondență electronica după caz (email: contracte@floricon.ro) și/sau după caz prin prezența directă a utilizatorilor serviciului la sediul/caseria operatorului.

Acte necesare:

1.- persoane fizice – carte de identitate

                              –  act proprietate daca adresa din CI nu corespunde cu locatia prestarii seriviciului de salubritate;

2. -persoane juridice – certificat inregistrare;

                                 – certificat constatator cu punct de lucru/ contract inchiriere;

                                 – act identitate administrator.

3. – asociatii locatarii – certificat inregistrare (spatele certificatului blocurile care fac parte din aceasta)

Sediu Floricon Salub : Str.Oborului nr.6 (zilnic 8.00 – 15.30)

Caseria Floricon Salub : Str.Carol I NR.81A

LUNI – MIERCURI – VINERI -8.00 -16.00

MARTI -JOI – 8.00 -18.00

Incepand cu 1 decembrie 2023, va rugam sa efectuati plata serviciilor de salubritate, cu prioritate  prin contul nostru :

  • RO19 BACX 0000 0010 0703 7000 – UNICREDIT BANK Ploiesti

sau la casieriile noastre din:

Campina

Baicoi

Breaza 

Comarnic

Va multumim !